Le forum du Conseil de Quartier de Mios Ouest.

Echange d'idée, date conseil, suivi projet..

Vous n'êtes pas identifié.

#1 27-11-2019 06:26:35

caicai2017
Membre

tivitet. Inspirerad av f?rger, bekant ty

2019 - South Central LA-konstn?ren Lauren Nike Air Max 90 Femme Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n hela staden f?r att bygga t?tt strukturerade installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna Nike Air VaporMax Donne med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, som syftar till att skriva om ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r den senaste Los Angeles-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Nike Air Max 270 Damen Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och Nike Air Max 270 Damen Rosa firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som gipsas runt i staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r Nike Air Force 1 Womens riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska Nike Air Max 95 Mujer ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
"Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker Nike Air VaporMax Womens jag p? vem jag kan engagera mig s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”2019 - ?rets slut ?r Ekiden Season, framh?vd av tusentals gymnasium, universitet och profflag t?vlar i intranational road-race rel?er. Landets mest bevakade ?rliga Adidas Ultra Boost Damen idrottsevenemang b?rjar i oktober och varar genom det nya ?ret. H?ndelsens massiva fandom tj?nar som f?rgv?gsinspirationen f?r Ekiden Zoom Pack, med fem medlemmar av Zoom-familjen.
F?rgstr?ckorna dras fr?n de skalade tealerna fr?n japanska kult?g, och belyser en nation p? v?g under Nike Air Huarache Femmerel?utbytet av loppet och Nike Air Max 90 Womens f?ljer sin v?g mot sommarens fr?msta idrottsevenemang 2020.
Ekiden Zoom Pack kommer att sl?ppas den 3 december i Japan och 2 januari globalt. 2009 - Converse har samarbetat med PLEASURES, ett LA-baserat varum?rke k?nt f?r irreverent grafik, f?r att introducera en ny www.miguelduvivier.fr sida av Converse Pro Leather. Samlingen betonar silhuetten som ett fordon f?r tryck, med svartvit grafik skyddad av ett yttre transparent lager. Med hj?lp av Tyvek som baslager har grafiken en skrynklig estetik som slitnar med tiden, s? varje silhuett har sitt eget unika,Adidas ZX 700 Mujer  inbrutna utseende. 2019 - Sedan den f?rsta utgivningen 2001 har den coola Air Jordan XI varit en av silhuettens mest eftertraktade f?rgv?gar. Det uppt?cktes initialt p? greenerna 2015 och nu har den ber?mda colorwayen en officiell debut i Air Jordan XI Golf

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com